torsdag 7 april 2011

Hojja

JÄvligt tuff vecka, men den har gått jävligt fort

Måndag hade vi typ en lektion, sen drog jag o sandra till boden, gick på "stan"

Tisdag fyllde vi ju år, var vi i skolan men hade kort dag, sen vidare till sandra och käkade middag o fika med hennes släktingar (mina päron var borta, PÅ MIN FÖDELSEDAG!) iaf. sen drog vi till mig

Onsdag lediga, drog på stan, sen på kvln hem till mig o kolla skräckfilm ;p

Torsdag, idag, HEMSK dag, försov mig till 11, drog till skolan kl 1 o hade svenska med den värsta läraren genom tiderna. sen hade vi textil, HOJA. jävla skit, inte min grej, menmen.


Imorn blir de skola, har en inlämningsuppgift och två prov, inte taggad och orkar verkligen itne plugga.

Sen på kvällen blir det att fara med brudarna och benne och jocke o käka på thaithai, sen förfest o sen krogen!;) haha galet tagggad, men nu ska ja slå på en rulle o föröka slagga, pusspyuss ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar