måndag 28 februari 2011

Besatt.. ;)

Vad jag tycker om lite olika silverschampoon ja testat;)


KMS california.
Min favorit! Den är svindryg och slår aldrig över till grått/lila utan blir bara vitt. Håret blir inte torrt som de blir av andra silverschampoon och kan används varje dag!
Men man behöva låta de verka rätt länge första gången för att de ska bli vitt, men efter det tvättar man håret som vanligt med det. :)
Har dock sluta säljas tror jag, iaf i skitlule.
 MATRIX
Var svinlänge sen jag hade denhär men har för mig den var rätt bra men att de lätt slog över till lila, men de e ju bara korta verkningstiden.

LÓREAL 
Jag tycker inte om denhär. Den är verkligen inte dryg utan man måste ta typ halva flarran för att de inte ska bli fläckit. Väldigt kort verkningstid dock, men ändå jättelätt att de blir lila.
Och håret blir svintorrt av det.
Men behövs bara användas typ 1 gång i veckan.
disp CORE
Denhär gillar jag inte heller, jävligt odryg men är dock effektiv. Behöver bara använda de nån gång i veckan.
Lukar dock jättegott! ;)


TONY&GUY
Riktigt jävla världelöst!! Håret blir inte en nyans vitare utan gör bara håret jävligt torrt.
Och luktar slajm, så satans äckligt, borde inte få säljas.













MATRIX
Denhär köpte jag idag, får se om det är bra, i hope so!


















 GOLDWELL (skumtoning)
Denhär är jättebra! De är ju skum så den är jättelätt att applicera, de blir jämn färg och den behöver max verka i 10 min.
Den räcker flera gånger och färgen håller i sig, om man dock har i den för länge o de blir typ lila så är de bara ha inpackning så suger de ut den lila färgen!
 WELLA, colorfresh (silvertoning)
Länge sen jag använde den men här men har för mig de var den som håret suger åt sig färgen asfort så de blir typ svinfläckigt. men är inte säker.















Nutri color (inpackning)
ASbra! Denhär blir aldrig heller lila utan de blir VITT, och håret blir jättelent. Finns inge negativt med den! Och ska bara verka i 2 minuter, den e jättebra om man har ett bra silverschampoo, så håller sig håret vitt, lovelyyy! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar