tisdag 22 februari 2011

Tisdag

Idag har va ja varit i skolan, asså ja dör av att ha lektioner med carina, hon suger ur all energi man har o lite till.
Sen drog ja o sandra förbi arbetsförmedlingen.
Men inte för att få ett jävla skitjobb i denhär skitstaden.. ;p hmm?
Har jobb här om jag vill, o skulle inte kunna få bättre betalt heller
men vi har lite planer på g, så vi får se....

Nåja, nu har ja sovit jätteskönt men nu måste ja upp o ta mig till konsum
Ååååh va jobbigt, och inte bättre att de e typ 100 -grader ute
jag fattar inte varför man bosätter sig här uppe, fyfan tänker aldrig köpa mig en lya här
jävla skitstad, jävla skitsverige över huvudtaget, men man kan väl fan bo nån annan stans än lule om man ska bo i sverige.

Åh va less jag är idag, hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar