måndag 14 februari 2011

Sjuuuuuk

Fan va less, så e man typ sjuk, inte så jävla konstigt med tanke på att de är så satans kallt ute o man e ju inte så jävla bra klädd men ändå, så jävla jobbigt.
Och på alla hjärtans dag oallt? haha lol skoja, vad firar man ens på alla hjärtans dag? vart jesus kär eller? eller gud? eller är jesus gud? jesus blev gud då han fick skägg typ kanske? :S

Idag for jag iaf till blomsterlandet o snacka me jonas o lämna cv oså, och ne ska inte bli florist, haha jag har ingen känsla för blommor osånt men får isf stå i kassa.

Sen köpte mig en golatte o for till skolan, vi ska göra en budget o sen försöka hålla den? haha e ju bara pinsamt, mitt studiebidrag går ju fan samma dag ja får de. :p
Sen matteprov, gick inte lika dåligt som ja trodde men jag vet fan inte. får se

Sen drog vi till thai thai o käkade sushi:)
Nu e ja hemma o har just bett mamma göra en milkshake åt mig, sen ska jag ta ett långt, varmt, skönt jävla bad o sen ska jag se MEAN GIRLS 2 FÖR NU HAR DEN KOMMIT UT PÅ TANKAFETAST MED SWESUB!


2006?
Jag med brunt hår, saknar de ibland men nä ändå, blondes have more fun;)

Puss så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar