torsdag 10 mars 2011

Friluvs

Tja
FREDAG IMORN! så jävla taggad.

Idag var de ju friluvsdag, vi for iaf, men de va ändå rätt skönt, drog upp till orm, åkte 1,5 km... :$
På 45 min..... Hahahahaha!
Sen grilla vi lite korv o njöt i solen ett tag, sen kl 11 så fick vi sluta, var nån jävla surgubbe där som inte lät oss gå 10 minuter före 11, även fast vår skjuts stod o vänta, haha och inte ens för att jag sa att jag hade mensvärk och skavsår, att jag sa att hans klocka går fel och INTE ENS då jag sa att vår skjuts hade bråttom till akuten. Haha ;)



Nåja, sen drog jag hem o duscha, satt mig o tog en kall cola på baksidan och sen drog jag o sandra in till stan, tog en fika med några o gick en runda.

Sen innan vi for hem tog vi varsin ansiktsbehandling! ;) Skönt

Nu har jag just kollat klart The girl next door, men de va väl ingne höjdare, så ska dra igång nån annan nu.
Pussss ;-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar