söndag 20 mars 2011

Så jävla lemmen!

Tjatja
Nu e man hemma efter att ha spenderat typ hela helgen i gäddvik! Jag e så satans lemmen. Känns som hela min kropp är ett ända stort blåmärke, haha.

Fredag;
For till skolan men hade bara en lektion, sen på kvällen kom jocke o viktor o hämtade mig o sandra, drog till gäddvik och började dricka, spela ltie ölspel o härja på.
Sen kom jesper och hans polare o hämtade mig o sandra så for vi till stan o var där nå tag, hängde med lite folk och så.
Sen kom jocke o hämade oss så for vi till han :p

Lördag;
Vakna typ 9, jocke gjorde 10 varmkorvar åt oss, fick mat på sängen, inte illa!:D
Sen sku jocke iväg på ltie ärenden så då var vi grisvakt åt hans gris, det var katastrof, men rätt kul :D
Sen for hem en sväng o käka middag sen bar de iväg ut igen med jocke sandra o fredrik, börja dricka i bilen, for i biltvätten o härja på, sen drog vi på fest på tuna typ, kulkul
Sen kom jocke o hämtade oss typ kl 4, även fast han jobbade dagen därpå, så snäll :D
Sen härja ett tag hos jocke sen slockna vi :p

Söndag;
Vaknat 454309 gånger av att grisen levt om, fett less! men vi gick upp kring 12, jocke var och jobba så blev inge mat på sängen idag, så vi gick upp o gjorde makaroner o köttbullar :P
Sen hittade jag och sandra en röd hårfärg i jockes skafferi, så vi lura jocke att de var en brun färg, efter ltie tjat fick vi färga de, han var INTE glad då han kollade sig i spegeln och såg att han hår var rött! HAHAHAHA så jävla kuuuuuuul:D men han var inte rödhårig länge utan vi for till maxi o köpte en svartbrun färg o färga över, de vart jättefint! :)
Nåja, sen skjutsa jocke hem oss, har käkat o sett solsidan med mamma och pappa=)

Imorn börjar jag 1, men ska in till stan tidigare och fixa lite grejer... :P
Orkar fan inte lägga upp nå bilder nu, men finns på fejjan så lägger ja kanske upp imorn om ja ids, puss gonatt;-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar