onsdag 9 mars 2011

Mhmm

Tjeeeeena.
Har fan inge vettit o skriva. Vart i skolan idag, sen slog på en film så kom sandra på besök, hon va utelåst stackarn. Sen har ja inte gjort mkt, sett film sett film sett film.
Imorn är de friluvsdag, ska upp till orm o åka längdskidor.................... tillomed mamma skratta då jag sa de...
Vill inte ens veta hur de kommer gå, får se om jag ens far.

Nåja, någon som vet hur man ändrar tiden för inläggen föresten?


Det var en hare och en björn som stog och bråkade i skogen, helt plötsligt så dyker det upp en förtrollad groda..
Han säger "eftersom ni är dom första djuren här i skogen som jag har mött så ska ni få tre önskningar var"
Då skriker björnen "eftersom jag är störst börjar jag, jag önskar att varje björn här i skogen ska bli tjej"
Då säger haren "jag önskar mig en motorcyckel hjälm"
Då säger björnen "jag önskar att varje björn i grannskogen ska bli tjej"
Då säger haren att han vill ha en motorcykel.
Då var det deras sista önskan..
Då säger björnen "jag önskar att varenda björn här i världen blir tjej"
Haren sätter sig på hojjen och när han far iväg så skriker han "JAG ÖNSKAR ATT BJÖRNEN BLIR BÖG!"



Hihi, fyfan va kul. och NEJ, jag har inte kommit påden själv
Pelle säger alltid då jag dragit ett skämt "fyfan va dålig, haru kommit på den själv eller?" Hehehhehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar